Razem z telewizją NC+ i kanałem MiniMini zainicjowaliśmy anivatarową rewolucję w filmach animowanych. Uwielbiana przez dzieci Rybka MiniMini, może porozmawiać z nimi na żywo! Rozrywka i edukacja w niesamowitej pigułce !
Dzięki technologii Anivatar™ rybka MiniMini stała się pierwszym bohaterem w historii polskiej animacji, który może rozmawiać z widzami wprost z ekranu. W stworzonym przez nas show rybka wchodzi w czasie rzeczywistym w prawdziwe interakcje z dziećmi, odpowiada na ich pytania i angażuje do zabawy.
Błękitek to niepowtarzalny, interaktywny, jedyny na świecie wieloryb, z którym można porozmawiać na żywo na każdy temat.
Błękitek to niepowtarzalny, interaktywny, jedyny na świecie Wieloryb, z którym można porozmawiać na każdy temat. Ten ssak o nieprzeciętnej inteligencji zaskakuje wiedzą i elokwencją. Bawiąc uczy, ucząc bawi, tryska energią i dobrym humorem. W niespotykany, ciekawy sposób zgłębisz z nim tajniki oceanu.
Błękitek to wielki przyjaciel wszystkich dzieci .. i małych i dużych … każdy znajdzie w nim świetnego kompana do pogaduszek, które zostaną zapamiętane do końca życia. To postać, która w niesamowity sposób przemawia do ludzkiej wyobraźni i wzbudza wielkie emocje.
Więcej
Stworzony przez Digital Emotions system interaktywnej animacji postaci na żywo jest dumą jednego z największych parków rozrywki Lotte World w Korei Południowej.
Stworzony przez Digital Emotions system interaktywnej animacji postaci na żywo jest dumą jednego z największych parków rozrywki Lotte World w Korei Południowej. Na potrzeby show została zbudowana oddzielna sala projekcyjna. Codziennie przechodzą przez nią tysiące zachwyconych zwiedzających. Wrażenie robi nie tylko sam delfin uczący widzów swojej mowy – języka Beluga, ale także interaktywne tło pełne ławic, roślin i morskich żyjątek.
Więcej
Podczas YeoSu Expo w Korei Południowej nasza postać przez kilka miesięcy opowiadała milionom zwiedzających o zagrożeniach dla mórz i oceanów.
Podczas YeoSu Expo w Korei Południowej nasza postać przez kilka miesięcy opowiadała milionom zwiedzających o zagrożeniach dla mórz i oceanów. Stworzyliśmy ogromną instalację na siedemdziesięciu dwóch ekranach wysokiej rozdzielczości. Realizowaliśmy po 65 przedstawień dziennie każdorazowo goszcząc około 350 widzów. Targi zakończyły się ogromnym sukcesem wystawy. Dla nas najważniejszy był zachwycony widz!
Więcej
[/grid_tab]
EDUMAGICA – nowy wymiar nauczania
EDUMAGICA to pierwsza na świecie usługa edukacyjna dla szkół wykorzystująca technologię animacji na żywo. W jej ramach żółwik Tomek prowadzi niezapomniane lekcje dla dzieci, rozmawiając z uczniami i zapraszając ich do wspólnej zabawy.
Osiągamy to, o co tak trudno w branży edukacyjnej: zdobywamy uwagę dzieci i sprawiamy, że nauka staje się przygodą.
Twórcami projektu są Krzysztof Kieszkowski i Marek Kaczkowski – idealne połączenie pasji do technologii i edukacji.
Nasze rozwiązanie oferuje nowy poziom interakcji z młodymi uczniami, szczególnie podatnymi na bodźcie wizualne i dźwiękowe. Filmowy obraz o wartości artystycznej stanowi dla nich metodę nauczania o wiele bardziej angażującą niż tradycyjne techniki.
Nawiązujemy z dziećmi naturalny, niewymuszony dialog, który jest skuteczniejszą metodą nauki niż jednostronne przekazywanie informacji.
Na potrzeby projektu stworzyliśmy od podstaw zaawansowany, ale łatwy w obsłudze kompletny system prowadzenia multimedialnych lekcji. Opracowane przez nas scenariusze są zgodne z aktualną podstawą programową MEN, lecz pozostawiają miejsce na improwizację dla odtwórcy roli żółwia Tomka. Dzięki temu interakcje postaci z dziećmi przebiegają w płynny i swobodny sposób.
Szukamy nowych dróg
Znakomite reakcje uczniów i pochwały ze strony nauczycieli motywują nas do poszukiwania nowych sposobów wykorzystania technologii w edukacji. EDUMAGICA to całkiem nowa i nieustannie rozwijana forma nauczania, której możliwości ujawniają się z każdym wykładem. Obecnie pracujemy nad kolejnymi lekcjami i nowymi technikami narracyjnymi.
Lab Joy to przykład postaci, która specjalizuje się w prowadzeniu show na zasadzie urozmaiconej lekcji czy quizu dla dzieci.
Lab Joy to przykład postaci, która specjalizuje się w prowadzeniu show na zasadzie urozmaiconej lekcji czy quizu dla dzieci. Dysponuje ruchomymi panelami do wyświetlania plansz, zagadnień, pytań, zadań matematycznych czy obrazkowych. Nauka z interaktywną postacią prowadzona w formie atrakcyjnego quizu – daje świetne wyniki edukacyjne. Oczywiście nasza postać nie jest pozbawiona uczuć i robi wszystko by rozkochać w sobie dziecięcą publiczność. Wizyta w laboratorium Joy`a to edukacja połączona ze świetną zabawą!
iRo zaawansowany latający robot
iRo to zaawansowany robot, który może się transformować i modyfikować na wiele sposobów. Znawca i ekspert w wielu dziedzinach wiedzy. Jest niezastąpionym pomocnikiem podczas eventów technologicznych. Jest postacią latającą, mistrzem powietrznych akrobacji. Ma wkomponowane elementy takie jak aparat fotograficzny robiący widzom zdjęcia, czy rzutnik pozwalający wyświetlić różne materiały edukacyjne. Świetnie sprawdza się zarówno jako promotor nowych technologii, jak i marketingowiec reklamujący produkt klienta. To postać z przyszłości, kojarzy się ze światem science fiction, przenosi widza w świat nowoczesności i techniki o najwyższym poziomie zaawansowania.
Błękitek na stałe zagościł w SeaPark Sarbsk!
Nigdy wcześniej cyfrowy aktor VIRTUAL PUPPET nie występował w tak imponujących warunkach. Na potrzeby Sea Parku dokonaliśmy kolejnego przełomu technicznego, który umożliwił widzom pełniejsze niż kiedykolwiek zanurzenie się w podwodnym świecie.
Wykorzystaliśmy aż trzy potężne, zakrzywione ekrany, zapewniające obraz wysokiej jakości, dostosowany do kształtu ludzkiego oka. Dzięki nim widzowie mają wrażenie, że są w samym środku wirtualnego świata. Obraz cechuje niespotykana głębia oraz szczegółowość.
Stworzyliśmy pierwsze prawdziwie interaktywne show sceniczne, co oznacza, że nasza cyfrowa postać rozmawia z publicznością i uczestniczy z nią we wspólnej zabawie. Mówiący wieloryb Błękitek opowiada zachwyconym maluchom o życiu płetwali błękitnych w głębinach oceanów.
Wszystkie spektakle zgromadziły tłumy widzów, a sala zawsze była wypełniona do ostatniego miejsca.
VIRTUAL PUPPET w Sea Parku to stała instalacja, dzięki czemu dzieci mogą jeszcze wiele razy spotkać się ze swoim błękitnym przyjacielem. Stworzyliśmy atrakcję, która natychmiast stała się rozpoznawalnym, unikalnym elementem oferty. Między innymi dla niej do Sea Parku przybywają tłumy widzów z całego kraju.
Zmieniamy oblicze edukacji. Bawimy i uczymy jak nikt inny przed nami. Sympatyczna pszczółka mówi, śpiewa, wykonuje powietrzne akrobacje i rozmawia z widzami jak żywy człowiek, poruszając niezwykle istotne kwestie dotyczące środowiska naturalnego, współczesnej ekologii i zdrowego odżywiania.
To prawdziwa bzycząca eko-encyklopedia, przygotowana na potrzeby największego na świecie organicznego eventu 2015 roku.
Idziemy o krok dalej. Ta jedyna w swoim rodzaju wirtualna postać zwiastuje nadejście nowej ery technologii, w której maskotki organizacji czy firm mogą stać się inteligentnymi, bystrymi i zabawnymi postaciami, potrafiącymi zabawić odbiorców angażującą rozmową.
Jak to możliwe?! – zastanawiały się tłumy widzów, którzy dzięki nam zdobywali wiedzę chętnie i z uśmiechem na ustach. Nasza technologia jest niezwykła, i dlatego przyciąga i fascynuje.
Zadziwiliśmy, zachwyciliśmy i osiągnęliśmy cel przyświecający targom ISOFAR. Zwróciliśmy uwagę na kluczowe i często ignorowane problemy, które wpływają na oblicze naszego świata.
Wszystko to nie byłoby możliwe, gdyby nie nasz wyjątkowy VIRTUAL PUPPET – wesoła pszczółka Pola.
Avatar Arti – rybka, którą można znaleźć w Kinder Niespodziankach
VIRTUAL PUPPET podbił serca młodych gości Krainy Kinder Niespodzianki, czyli wędrownego parku rozrywki Ferrero, który we wrześniu odwiedził cztery polskie miasta. Właśnie takie reakcje dzieci i dorosłych motywują nas, by dawać z siebie wszystko!
Arti – rybka, którą można znaleźć w Kinder Niespodziankach – pojawił się w Zabrzu, Warszawie, Toruniu i Gdańsku. Razem z towarzyszącą mu animatorką wirtualny bohater prowadził pouczające gry i zabawy interaktywne dla dzieci. Mali widzowie mogli spróbować sił m.in. w pamięciowej grze memory, a także wybrać się na wirtualne safari. Każde show trwało 45 minut. Obowiązywał wolny wstęp dla wszystkich chętnych.
Na potrzeby tournée obejmującego miasta z każdej części Polski zapewniliśmy duży ekran wysokiej jakości oraz opracowaliśmy scenariusz, którego głównym założeniem była jednoczesna zabawa i nauka. Dzięki temu Kinderino Arti został zapamiętany jako największa, niesamowita atrakcja pamiętnego eventu Ferrero.
Jak bardzo podobał się Arti? Niech przemówią widzowie. Oto komentarze, które opublikowali na facebookowym profilu KinderNiespodzianka:
„Fantastycznie spędzone popołudnie w Gdyni. Spektakl rewelacja!!! Zachwycająco kolorowy, zaskakujący”.
„Dzieci na jego punkcie oszalały! Kinder Niespodzianko, zrobiłaś nam prawdziwą niespodziankę tą postacią z ekranu”.
„Było niesamowicie! (…) W dalszym ciągu nie rozgryźliśmy w jaki sposób działa ta rybka, która komunikowała się z dziećmi. To chyba jedna z najfajniejszych atrakcji”.
Kinderino Arti to kolejny projekt VIRTUAL PUPPET, z którego jesteśmy niezwykle dumni.
Novia - wirtualna hostessa, która porozmawia z Toba na każdy temat
To świetny przykład zastosowania linii wirtualnych postaci sterowanych przez dwoje aktorów z zastosowaniem systemu kontrolerów i pełnego mocapu przenoszącego ruch człowieka na postać wirtualną. Prezentowana NOVIA wyświetlana jest w tym wypadku w skali 1:1 co daje świetny efekt realistycznej rozmowy z drugim człowiekiem. Atrakcyjna kobieta zwraca uwagę na produkt i markę klienta. Publiczność wciągana jest w zabawę, która zaciera granicę miedzy realną i cyfrową rzeczywistością. W naszej bazie znajdują się dziesiątki podobnych postaci.
Premierę pierwszego epizodu filmu Gwiezdne Wojny - Mroczne Widmo uświetnił nasz wirtualny robot C-3PO.
Premiera filmowa. Klasyka to goście, prelekcje, materiały reklamowe, film. Ale co się stanie gdy okaże się że bohater filmowy przemówi do publiczności i zacznie z nią rozmawiać? Publiczność jest zachwycona. Improwizowany dialog z postacią z ekranu kinowego robi piorunujące wrażenie na zaproszonych gościach. Premierę pierwszego epizodu filmu Gwiezdne Wojny – Mroczne Widmo, uświetnił nasz wirtualny robot C-3PO, doskonale znany wszystkim bohater wszystkich części tej słynnej kosmicznej sagi . Nie można było wyobrazić sobie lepszego prowadzącego. Zastosowanie naszej technologii podwyższyło rangę tego wydarzenia kulturalnego.
Dość sztampowych prelekcji i prezentacji! Nasz wirtualny konferansjer wniesie powiew przyszłości do każdego eventu w którym przyjdzie mu zaistnieć. Jest świetnym sposobem na uatrakcyjnienie tego rodzaju spotkań, bowiem pozwala na wprowadzenie elementów dialogu, dyskusji i interakcji z publicznością. Dziesiątki realizacji dowodzą dużej atrakcyjności eventów z udziałem interaktywnej postaci jako wirtualnego konferansjera. Taka postać szybko budzi sympatię, a dzięki profesjonalnym aktorom nie jest pozbawiona poczucia humoru. Możemy stworzyć wirtualną postać związaną z firmą klienta. Zapraszamy też do skorzystania z naszej bazy gotowych postaci.
Pomocnik Microsoft Office rozmawia z Billem Gatesem
Na dziesięciolecie obecności firmy Microsoft w Polsce odbyła się miedzy innymi video konferencja z samym Billem Gatesem, podczas której rozmawiał on z naszym ożywionym Spinaczem, nieodzownym elementem ówczesnych wersji pakietu Office. Z jednej strony ożywiliśmy i nadaliśmy charakter symbolowi firmy, z drugiej spotkanie to było klasycznym przykładem użycia naszej wirtualnej postaci jako konferansjera prowadzącego event. Nasza wirtualna postać na żywo rozmawiała z twórcą Microsoftu. Właściwa postać na właściwym miejscu!
40-stolecie Kinder Niespodzianki na Stadionie Narodowym w Warszawie
Podczas 40-stolecia Kinder Niespodzianki przez Stadion Narodowy w Warszawie przewinęło się kilkaset tysięcy młodych widzów wraz z rodzicami. Nasza instalacja stała się wisienką na torcie pośród innych stereotypowych atrakcji. Zaskakiwaliśmy nowoczesnością i interakcją. Zebraliśmy przy tym ogrom świetnych recenzji. Stworzyliśmy specjalny show z wirtualnym Duszkiem w roli głównej. Byliśmy najlepszym z urodzinowych prezentów. To klasyczny przykład użycia naszej technologii na imprezie promocyjnej. Postać została stworzona na bazie istniejącego produktu Kinderino, scenariusz został przygotowany specjalnie na potrzeby tego wydarzenia. Miło było spełnić wszystkie urodzinowe życzenia naszego klienta!
Digital Emotions na międzynarodowych targach rozrywki na Florydzie
Nasza obecność na targach w Orlando na Florydzie wzbudziła spore poruszenie. Nasze cyfrowe postacie rozmawiające na żywo z gośćmi targów cieszyły się dużym zainteresowaniem. Przypomnijmy, że technologia VIRTUAL PUPPET już teraz jest wykorzystywana w oceanariach, aquaparkach czy centrach naukowych dla dzieci na całym świecie.
Obecność na targach IAAPA 2014 zawdzięczamy naszemu partnerowi – firmie Rayglyph z Korei Południowej.
Powrót do przeszłości czyli spotkanie na żywo z założycielem firmy Pfizer
Spotkanie pracowników Pfizer w Polsce uświetnił gość przybywający z XIX wieku. Na potrzeby eventu Digital Emotions przygotowało wirtualną wersję Charlesa Pfizera – założyciela jednej z największych firm branży farmaceutycznej. Prezentację poprowadził Marcin Prokop.
Charles Pfizer opowiadał o początkach firmy, jej wartościach i rozwoju, swobodnie wymieniając uwagi z prowadzącym. Rozmowa wypadła niezwykle naturalnie i przekonywająco, ponieważ aktorzy sterujący wirtualna postacią reagowali na bieżąco na słowa i gesty Marcina Prokopa, tak jak aktor teatralny reaguje na grę swojego partnera.
Razem z firmą Pfizer stworzyliśmy niezwykłe show, które spotkało się z rewelacyjnymi reakcjami widzów.
Nasz interaktywny żółwik w maju 2014 roku zabawiał tysiące widzów odwiedzających Centrum Nauki Kopernik podczas Nocy Muzeów.
Instalacja z udziałem tego przemiłego żółwika ma podobne możliwości techniczne co Wieloryb Błękitek. Interaktywne żywe tło, tricki graficzne, możliwość przebierania się postaci, możliwość robienia zdjęć publiczności, interakcja SMS, animowanie na żywo ławic ryb, prostą jednoosobową obsługę z panelu dotykowego. W maju 2014 roku „Żółwik DIGI” miał swoją odsłonę premierową. Podczas sześciu godzin ekspozycji sprawdził się doskonale bawiąc kilka tysięcy widzów, którzy podczas Nocy Muzeów odwiedzili Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
Wirtualny robot iRo atrakcją pokazów robotów Robocon 2014
Latający, zmiennokształtny, sympatyczny robocik zachwycił dużych i małych widzów. Postać prowadziła swobodne rozmowy ze wszystkimi chętnymi i pstryknęła publice kilka grupowych fotek. Jesteśmy niezmiernie dumni, że spotkaliśmy się z entuzjastycznym przyjęciem uczestników tak ważnego w branży technologicznej eventu. Mamy nadzieję, że na Roboconie pojawimy się jeszcze niejednokrotnie!
Obecność na targach Robocon 2014 zapewniła nam partnerska firma RayGlyph.
Delfin Cleo Czas trwania show: 15-50 min Elementy scenariusza: – morskie ssaki – bezpieczeństwo nad wodą – rozmowy delfinów – wpływ księżyca na Ziemię – przypływy i odpływy – jak szybko pływają ssaki i ryby w wodzie – odpowiedzi na pytania publiczności – śpiew i taniec – nasze środowisko –...
Bohaterowie naszego interaktywnego, morskiego akwarium zawitali do japońskiej prefektury Toyama, portowego miasta nad Morzem Japońskim …
Specjalista od zabawy i humoru ale także ekspert w wielu dziedzinach nauki i techniki.
Pierwsze przedstawienie teatralne z wirtualnym aktorem: wielorybem Błękitkiem
Interaktywny spektakl „Błekitek – mówiący wieloryb” podbija serca młodych widzów. Nic w tym dziwnego – czy jako dzieci nie chcielibyście spotkać się z wesołym animowanym wielorybem?
Połączyliśmy zalety teatru, kina i multimedialnego show, dzięki czemu aktorzy – wśród nich Piotr Gąsowski, Tomasz Knapik, a przede wszystkim Błękitek – rozmawiają nie tylko ze sobą, ale i z widzami.
Tworzymy nowy gatunek rozrywki! Przedstawienie udowadnia, że możliwości wykorzystania technologii VIRTUAL PUPPET w teatrze są niemal nieograniczone.
Roadshow promocyjne z udziałem stworzonego przez nas interaktywnego robota
Nasze instalacje doskonale sprawdzają się w akcjach promocyjnych typu Roadshow. Cały system jest bardzo łatwy w instalacji i obsłudze dzięki czemu może z powodzeniem być przewożony i bawić publiczność w różnych miastach podczas długoterminowej kampanii. Załączony film prezentuje przykład powiązania interaktywnej postaci, z rozbudowaną akcją w świecie rzeczywistym. Całość wydarzenia prowadzi postać ze świata wirtualnego – robot Cyfra, który animuje też działania nauczycieli tańca. Ponadto w zestawie zastosowany był Green Box dzięki czemu uczestnicy wydarzenia mogli zobaczyć siebie na ekranie obok wirtualnego gospodarza. Bardzo udana kampania, która z pewnością pozostała na zawsze w pamięci uczestników tego wydarzenia!
Ciekawska, przezabawna pszczółka, która świetnie sprawdza się w zastosowaniach edukacyjnych
To postać stworzona z myślą o najmłodszych. Pszczółka POLA zabiera małych widzów w mikrokosmos świata łąki, zdradza tajniki i ciekawostki z życia małych stworzeń. Show może mieć charakter przygodowy lub edukacyjny, może też być częścią składową dużych eventów na których potrzebna jest oddzielna atrakcja animująca dzieci.
Wirtualny aktor prowadzący event
Proponujemy innowacyjne podejście do wydarzeń typu prezentacja czy konferencja. Pojawiający się na olbrzymim ekranie awatar może być postacią prowadzącą całość prelekcji, ale doskonale sprawdza się też w dialogu z żywym konferansjerem. Użycie nowoczesnej technologii podwyższa poziom dotarcia do odbiorcy. Wszelkie wykresy, prezentacje wyników, wytyczne i zagadnienia ważne dla klienta, nie są tylko suchą prezentacją w Power Poincie. Stają się elementem atrakcyjnego show multimedialnego. Użycie naszej technologii to powiew przyszłości.
Na potrzeby promocji Wiednia w Polsce stworzyliśmy interaktywną wersję pomnika Straussa.
Jesteśmy w stanie zeskanować, opracować i umieścić w naszej instalacji dowolną postać historyczną lub znaną ze współczesności. Na potrzeby promocji miasta Wiednia w Polsce, stworzyliśmy interaktywną wersję pomnika Johanna Straussa, który gromadził w Warszawie tłumy zaintrygowanych przechodniów. Postać ta jest wspaniałym przykładem realizacji kampanii przygotowanej na specjalne zamówienie klienta. Możemy stworzyć postać dosłownie każdego człowieka – znanego aktora, sportowca, naukowca, polityka, czy choćby założyciela firmy zamawiającej dany event. Tchniemy życie w każdą wirtualną postać. Czekamy na wyzwania!
prezentacja naszego systemu AQUA w technologii AVATAR LIVE
Wraz z firmą Rayglyph prezentowaliśmy na targach IAAPA nasz flagowy system interaktywnego akwarium morskiego
Pokaz naszego interaktywnego systemu AQUA na Korea Electronics Show
Wraz z firmą Rayglyph zaprezentowaliśmy nasz system interaktywnego akwarium na targach Korea Electronics Show
Stereoskopowe, interaktywne show edukacyjne dla dzieci i młodzieży
Nasze instalacje mogą opierać się także o technologię 3D. Konieczne jest użycie przez widzów okularów stereoskopowych zapewniających widzenie przestrzenne. Show zrealizowane w Dinozatorlandzie, jest przedstawieniem edukacyjnym z licznymi quizami, konkursami i nauką piosenek. Połączenie interaktywności postaci wirtualnej z obrazem trójwymiarowym robi na dzieciach olbrzymie wrażenie i sprawia, że instalacja cieszy się olbrzymim zainteresowaniem już od wielu lat.
Dinozaur Arnold Czas trwania show: 10-40 min Elementy scenariusza: – ewolucja świata – epoki Ziemi – dlaczego wyginęły dinozaury? – zabawa – łapanie spadających komet – ciekawostki o dinozaurach: jak wielki był największy dinozaur, który dinozaur był najszybszy i inne. – współczesne dinozaury – czy możemy je “wyhodować”? – wszystko...
Ta sympatyczna postać doskonale nadaje się do tematycznych parków rozrywki, muzeów i centrów naukowych – miejsc w których dziecięca publiczność spotyka się z prehistorią i stworzeniami żyjącymi w zamierzchłych epokach. Dokładną tematykę show dostosujemy do życzeń klienta. W całość instalacji możemy oczywiście wkomponować filmy edukacyjne czy inne materiały dydaktyczne. Show młodego Dino jest naszym nowym produktem i czeka na swoją odsłonę.
Interaktywny Profesor prowadzi z dziećmi ożywioną dyskusję, opowiadając o niesamowitych ciekawostkach ze świata nauki.
Na finale pierwszej edycji Wielkiego Brata w Polsce brał udział nasz wirtualny odpowiednik osoby, która przez długi czas kontrolowała życie uczestników reality show ....